mandag den 20. december 2010

For(h)jul


Som skilsmisse barn, siden 87, burde jeg være klar over at julen starter liiidt før, men i år starter den altså i morgen!!! Whattt, det satme da tideligt.
I morgen skal faderen og jeg på La Glace, hvis der ellers overhovedet er til at komme til, og så lige få ordnet de sidste gaver.
Derefter ud til ham i sne huset, og fejre jul med hans kæreste, tyskerinden, der jo skal derned til familien!

Det her bare med sne. Det er simpelthen så pænt. Det er ligefør der er engle på taget, og frelsens hær står udenfor med deres horn orkester!


Så jeg skulle måske lige pakke mig selv sammen, og mislingerne, som jeg bliver nødt at slæbe ud til mor i Birkerød, for de skal altså ikke bare fodres, og ingen låååwe ha i 4 dage.
Det synes jeg så absolut ikke om. Det skal blive spændende at se dem med muttis to. Yaiks. Er bange for der kommer slås kampe
men hey federe end at de skal være alene, og bare få smidt noget ædelse i hovedet :-)


Så glædelig jul fra nørrebro, soon to be Birkerød og Knardrup!

3 kommentarer:

  1. Ok, lidt scary mis-billede. Er det din?

    SvarSlet
  2. Jeg frk. Bebop men altså jeg skulle tage et nutteheds billede og så gabte damen :-D hun er ikk ret skræmmende i levende live :-)

    SvarSlet