søndag den 12. december 2010

Væk hoste!!!


Jeg synes jeg ser blog indlæg, og facebook opdateringer om hoste der bare ikke gider væk, hele tiden disse dage, og så er det lige jeg vil dele verdens bedste tip med hele verden!! Bronchosan!
Jeg har en Matas dame her på nørrebro der nægter at give mig Zymelin når jeg er så snottet at jeg er lige ved at dø, hvis du spørger mig selv!! Så hellere menthol dråber, og det er det samme med hostesaft.
Jeg har i mange år meget gerne skulle igennem måneders hoste og har endnu ikke fundet noget der virker, eller dvs. der var engang i frankrig hvor jeg fik nogle små lyserøde piller der os var herre gode. Hvad det var har jeg dog ingen ide om, men det tog da hosten!
For nogle år siden gik jeg så ned til hende, og sagde jeg var ved at blive SINDSSYG over ikke at kunne sove pga. hosten, og så fik jeg de hersens dråber, og de hjælper sgu! Virkelig. Sov som en baby den nat, og har også lokket dem ned i halsen på min 95 årige morfar! Det pis godt!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar